REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG
FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA „E-KAJANT” Joanna Trela
Malinie 301a , 39-331 Chorzelów
treść obowiązująca od dnia 01 maja 2021 roku
§1
Postanowienia wstępne
- FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA „E-KAJANT” Joanna Trela (dalej: KAJANT), której usługi dostępne są pod adresem internetowym WWW.KAJANT.PL prowadzona jest przez Joannę Trela, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA
„E-KAJANT” w Maliniu nr 301A, 39-331Chorzelów, NIP 8171715000, REGON 388683136
- Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów jak i do Przedsiębiorców korzystających z usług KAJANT i określa zasady korzystania z usług KAJANT oraz zasady i tryb zawierania Umów na świadczenie usług z Klientem na odległość.
§ 2
Definicje
- Kurier - Joanna Trela .......... FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA „E-KAJANT” w Maliniu nr 301a, 39-331 Chorzelów, NIP 8171715000, REGON 388683136
- KAJANT – firma kurierska prowadzona przez Kuriera pod adresem internetowym WWW.KAJANT.PL
- Klient – osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z usług KAJANT.
- Przedsiębiorca - Klient wykonujący we własnym imieniu działalność gospodarczą.
- Konsument - konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
- Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (np. w ramach strony WWW.KAJANT.PL), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin - niniejszy regulamin świadczenia usług.
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy świadczenia usług z Kurierem.
- Konto - konto klienta w KAJANT, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach na usługi.
- Formularz rejestracji - formularz dostępny w KAJANT, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w KAJANT umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wskazanie Produktów, których zakup oraz dostawę Klient zleca Kurierowi oraz określający warunki Umowy świadczenia usług, w tym sposób dostawy i zasady płatności.
- Koszyk – element oprogramowania KAJANT, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty, których zakup i dostawę zleca Kurierowi.
- Produkty – elementy asortymentu, z którego Kurier dokonuje zakupu i dostawy dla Klienta na podstawie Zamówienia złożonego przez Klienta. Szczegółowy opis Produktów znajduje się na stronie internetowej KAJANT. Produkty nabywane są przez Kuriera na rzecz Klienta w placówkach handlowych współpracujących z Kurierem.
- Umowa o świadczenie usług (Umowa) - umowa świadczenia usług zakupu dla Klienta wybranych przez Klienta Produktów oraz ich dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta, zawierana między Klientem a Kurierem za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, w tym strony WWW.KAJANT.PL z wykorzystaniem Formularza zamówienia.
- Usługa - usługa zakupu dla Klienta wybranych przez Klienta Produktów oraz ich dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta, świadczona przez Kuriera na podstawie Umowy o świadczenie usług.
- Miejsce dostawy – miejsce wskazane przez Klienta, gdzie dostarczone mają być Produkty, znajdujące się w promieniu 20 km od siedziby Kuriera. Mapa zasięgu podana jest na WWW.KAJANT.PL
- Odbiorca zamówienia - Klient lub osoba wskazana przez Klienta w Zamówienia, której Kurier ma wydać Produkty objęte usługą zakupu i dostawy.
- Termin dostawy Produktów – czas, w którym Produkty zostaną dostarczone Klientowi przez Kuriera, wynoszący docelowo do 4 godzin od złożenia zamówienia przez Klienta. Termin dostawy Produktów może zostać wydłużony np. w przypadku trudności technicznych po stronie Kuriera.
- Potwierdzenie wykonania usługi – oświadczenie woli Klienta/Odbiorcy zamówienia, składane na żądanie Kuriera, na potwierdzenie wykonania przez Kuriera obowiązków wynikającym z Umowy o świadczenie usług zawartej za pośrednictwem KAJANT, będące podstawą wydania Produktów Klientowi/odbiorcy zamówienia.
- Weryfikacja Odbiorcy zamówienia – sprawdzenie zgodności danych podanych przez Klienta w Formularzu rejestracji lub Formularzu zamówienia z dokumentem tożsamości Klienta/Odbiorcy zamówienia. Weryfikacja jest niezbędna przy realizacji Umowy o świadczenie usług, której przedmiot obejmuje artykuły, których zakup możliwy jest wyłącznie przez osoby pełnoletnie. Pozytywna weryfikacja stanowi podstawę wydania Klientowi/odbiorcy zamówienia ww. artykułów.
- Cena zakupu Produktów dla Klienta – cena zakupu Produktów po jakiej Kurier może nabyć Produkty na rzecz Klienta, na podstawie Zamówienia.
- Kwota do zapłaty - kwota do zapłaty przez Odbiorcę zamówienia na rzecz Kuriera, na którą składa się cena zakupu Produktów dla Klienta oraz zryczałtowany koszt dostawy Produktów, o wysokości której Klient jest informowany na stronie KAJANT w trakcie składania Zamówienia.
§ 3
Kontakt z KAJANT
- Adres Kuriera: Malinie 301a, 39-331 Chorzelów
- Adres e-mail Kuriera: kajant19@gmail.com
- Numer telefonu Kuriera: 785508007
- Numer rachunku bankowego Kuriera : 55 1050 1836 1000 0092 8442 8365
- Klient może porozumiewać się z Kurierem za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie oraz podanych na stronie WWW KAJANT.
- Klient może porozumieć się telefonicznie z Klientem w godzinach 08:00-20:00
§ 4
Wymagania techniczne
Do korzystania z KAJANT, w tym składania Zamówień, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu …………………………….,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- zainstalowany program FlashPlayer,
- ..................................
- ..................................
§ 5
Informacje ogólne
- Kurier w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu KAJANT spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością KAJANT z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie Produktów, które mogą być objęte przedmiotem Umowy o świadczenie usług nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w KAJANT, po których Kurier ma możliwość zakupu dla Klienta poszczególnych Produktów, są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
§ 6
Zakładanie Konta w KAJANT
- Aby założyć Konto w KAJANT, należy wypełnić Formularz rejestracji.
- Formularz rejestracji wymaga podania danych:
- Imię i nazwisko / Firma
- Adres zamieszkania / Siedziba, adres
- Adres e-mail
- Inne – podane w Polityce prywatności Kuriera
- Dane niezbędne do założenia Konta w KAJANT zaznaczone są w Formularzu rejestracji * (gwiazdką).
- Założenie Konta w KAJANT jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Kuriera, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
- Klient zobowiązany jest do zachowanie poufności loginu i hasła i nieudostępniania go innym osobom.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
- zalogować się do KAJANT lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji
- wybrać usługę zakupu i dostawy określonych Produktów, których zakup i dostawę oferuje Kurier, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
- wypełnić Formularz zamówienia w tym wskazać dane Odbiorcy zamówienia (jak w §6 ust.2) oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa, wpisać dane do faktury, jeżeli usługa świadczona ma być na rzecz przedsiębiorcy,
- kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
- Do złożenia zamówienia konieczna jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności KAJANT. Akceptacja Regulaminu oraz Polityki jest dobrowolna jednak bez tej akceptacji, świadczenie usług przez Kuriera nie jest możliwe.
§ 8
Dostawa oraz płatności
- Kurier dostarcza Produkty pod wskazany przez Klienta adres i wydaje je Odbiorcy zamówienia po uregulowaniu płatności.
- Odbiorca zamówienia może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przy odbiorze gotówką
- Płatność przy odbiorze kartą płatniczą
- Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie WWW KAJANT.
§ 9
Wykonanie usługi
- Po złożeniu Zamówienia na realizację Usługi Kurier niezwłocznie weryfikuje możliwość realizacji usługi w tym dostępność Produktów w placówkach handlowych, z którymi Kurier współpracuje, potwierdza jego otrzymanie oraz, w przypadku możliwości świadczenia usługi, przyjmuje Zamówienie do realizacji.
- Potwierdzenie przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Kuriera Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, zawierającej potwierdzenie przyjęcia Usługi do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail, zostaje zawarta Umowa o świadczenie usług między Klientem a Kurierem.
- Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie w Miejscu dostawy.
- Dostawa Produktu jest odpłatna, przy czym Klient, który uregulował Cenę zakupu Produktów dla Klienta w całości, ponosi wyłącznie zryczałtowane koszty dostawy, w wysokości wskazanej na WWW.KAJANT.PL w trakcie składania Zamówienia.
- W przypadku gdy Odbiorca zamówienia nie uregulował Ceny zakupu Produktów dla Klienta w całości lub odmówił przyjęcia zamówionych Produktów w całości lub części, Kurier może obciążyć Klienta kosztami wykonania Usługi, na które składają się m.in.: koszt paliwa, amortyzacja pojazdu, wynagrodzenie pracownika Kuriera, koszt obsługi zakupu Produktów dla Klienta.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów
- Kurier nie jest sprzedającym Produkty, dlatego też prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów Klient może realizować wobec podmiotu prowadzącego placówkę handlową, w której Klient nabył Produkty za pośrednictwem Kuriera. Informację o podmiocie, w którym Klient za pośrednictwem Kuriera nabył towar Klient otrzymuje na paragonie wystawionym przez sprzedającego.
- Sprzedaż Produktów przez sprzedającego na rzecz Klienta dokonywana jest w placówce handlowej sprzedającego. Kurier działa w imieniu i na rzecz Klienta. Dlatego też do sprzedaży Produktów nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j.Dz.U.2020.827), a dotyczące sprzedaży na odległość i poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego.
§ 11
Prawo odstąpienia od Umowy świadczenia usług
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy świadczenia usług bez podania przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktów Odbiorcy zamówienia.
- W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Kurierowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o świadczenie usług. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy o świadczenie usług wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Kuriera lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Kuriera - dane kontaktowe Kuriera zostały określone w § 3. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Kurier niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o świadczenie usług.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Kurier zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Kuriera.
- Zwrotu płatności Kurier dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Kurier może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Kuriera podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w opisie Produktu w KAJANT.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- o świadczenie usług, jeżeli Kurier wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Kurier nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Kurier nie ma kontroli,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
§ 12
Reklamacja i gwarancja co do Produktów
- Umową o świadczenia usług objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego przez Klienta towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Kurier nie jest sprzedającym Produkty, dlatego też wszelkie roszczenia z tytułu rękojmi lub gwarancji Klient powinien kierować wobec podmiotu prowadzącego placówkę handlową, w której Klient nabył Produkty za pośrednictwem Kuriera. Informację o podmiocie, w którym Klient za pośrednictwem Kuriera nabył towar Klient otrzymuje na paragonie wystawionym przez sprzedającego.
- Reklamację można zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną np. przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
- W przypadku udzielenia gwarancji na dany Produkt, Kurier zobowiązany jest dostarczyć Produkt wraz z kartą gwarancyjną.
§ 13
Reklamacja co do Usług
- Reklamację co jakości świadczonych Usług Klient może zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Kuriera lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Kuriera na stronie WWW.KAJANT.PL, a którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Kurier ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, a jeżeli Klientem jest Konsument - nie później niż w terminie 14 dni.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
§ 14
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 15
Dane osobowe w KAJANT
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem KAJANT jest Kurier.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem KAJANT zbierane są w celu realizacji Umowy o świadczenie usług, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów mogą być: podmiot obsługujący płatności elektroniczne, podwykonawca, podmioty świadczące usługi obsługi serwisu internetowego KAJANT, organy uprawnione na podstawie przepisów prawa.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy o świadczenie usług skutkuje brakiem możliwości zawarcia takiej umowy.
- Więcej na temat przetwarzania przez Administratora danych osobowych Klientów znajduje się w Polityce prywatności oraz Klauzuli informacyjnej.
§ 16
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez KAJANT zawierane są w języku polskim.
- Kurier zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. O każdej zmianie Kurier poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie kolejnej, nowej ujednoliconej wersji Regulaminu. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 01 maja 2021 roku i dotyczą umów zawieranych nie wcześniej niż od tej daty.
ZAŁĄCZNIK NR 1
Do REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG
FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA „E-KAJANT” Joanna Trela
WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Miejscowość, data …………………..
DANE KONSUMENTA:
Imię i nazwisko
adres
ADRESAT:
Joanna Trela
....................................................................
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Oświadczamy o odstąpieniu od Umowy świadczenia usług: ………..……
Data zawarcia umowy: ………………….
Data odbioru rzeczy: ………………….
Numer zamówienia: ………………….
………………………………………………….
podpis składającego oświadczenie
ZAŁĄCZNIK NR 2
Do REGULAMINU ŚWIADCZENIA USŁUG
FIRMA USŁUGOWO-TRANSPORTOWA „E-KAJANT” Joanna Trela
WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO
DANE KONSUMENTA:
Imię i nazwisko
adres
ADRESAT:
Joanna Trela
.................................................................
Oświadczamy o odstąpieniu od Umowy świadczenia usług: ………..……
Data zawarcia umowy: ………………….
Data odbioru rzeczy: ………………….
Numer zamówienia: ………………….
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Oświadczamy, że usługa zrealizowana na podstawie umowy świadczenia usług:
…………………………………….
Została wykonania wadliwe, a to:
……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
W związku z czym domagam się:
…………………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Data zawarcia umowy: ………………….
Data odbioru rzeczy: ………………….
Numer zamówienia: ………………….
………………………………………………….
podpis składającego oświadczenie